Kulttuuribingon uusi työntekijä Antti Viitala esittäytyy!

Kulttuuribingon uusi työntekijä Antti Viitala esittäytyy!

Aloha, arvon ihmiskunta. Aloitin tänään puolivuotiskauteni täällä bingolla, ja tähän asti kaikki on sujunut mainiosti. Olen jo keittänyt kahvia, kantanut maalaustelineitä, ottanut vastaan sähköromua ja ollut nykyisen työntekijän Annin orientaatiotuokiossa, joka oli oikein valaiseva.

Ja kuinka ollaakaan olen ammatiltani kulttuurituottaja, ja työkokemustakin alalta löytyy, ja nimenomaan pienten omaehtoisten yhdistysten parista. Voi siis hyvinkin olla että olen pyöreä palikka, pyöreään reikään.

Talohan on minulle jo entuudestaan tuttu, nyt vain opettelen sen tavoille. Otan täällä haltuun kalentereita, varauskäytäntöjä, tiskausvälineitä, sähköposteja, sometusta ja ihmisiä, jotka vaikuttavat oikein ystävällisiltä.

Varsinaisesta tittelistäni en vielä tiedä, mutta kunnes se selviää voitte kutsua minua Unelma Säleiköksi.

Oikein hyvää päivänjatkoa kaikille ja nähdään bingolla,

– Viitala

Leave a Reply

